Post by entechneotige on Feb 21, 2022 5:50:59 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Strike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Strike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode generator penger ▞▞▞
▞▞▞ Block Strike 2022 version ▞▞▞
Spillet ditt er så dårlig. Jeg bare laster det ned og når det begynner å koble til play store-kontoen min. Det fungerer fint. Og så når den er ferdig med å koble den til. Det fungerer fint på hovedmenyen som 2-3 sekunder. Jeg liker dette spillet mye, men nå fungerer det bare ikke.
Dette spillet er topp!
stuk
Jeg pleide å elske dette spillet mye, men nå blir det mer som pikselpistol, sletter gamle og morsomme spillmoduser og hopper på dumme trender. Det er fortsatt gøy, jeg er bare veldig skuffet
God
Etter nivå 19 er jeg nivå 20 nå er jeg en gud. Spill dette er morsomt hvis du ikke liker å være en noob. det handler om mounts nå nå er jeg 25 nesten 26 men det har vært en stund å spille dette om idk 6 eller 7 mounts men det er fortsatt det samme
Dette spillet er veldig kult, men jeg har en ide om nytt gyroskop på innstillingen fordi jeg elsker gyroskop akkurat som 360. Vennligst nytt gyroskop i innstillingene 🙏🙏🙏🙏🙏
Dette spillet var bra i 2016 2015 2017, men nå føles det som om du ødela alle disse oppdateringene. Jeg fortsetter å bli kastet ut av spillet for tilkobling når WiFi-en min har sterk tilkobling og følelsen ikke var som før på den tiden hvor det var bra men nå når jeg setter det tilbake til det samme er det så annerledes, vær så snill å fikse disse problemene elsker spillet ditt
Jeg elsker dette spillet, jeg har spilt det i 3 år
LoL.det er bokstavelig talt en dollarbutikkversjon om pixel gun 3d, men det er lovende. Helt til jeg fikk en massasje fra vennen min. Han sa at det ikke er noen eksplosjoner, vel det er bare én eksplosjon, men det er litt søppel, men jeg er hyggelig, så jeg gir den to stjerner
Jeg beklager at jeg har gitt et dårlig svar før, min ferdighet er dårlig og jeg ble irritert, men dette spillet er ganske bra, så mange hemmeligheter rundt zombiekartet og mange spillmoduser, selv om jeg fortsatt ser noen hackere i dette spillet, men ikke ofte, fortsett med oppdaterer dette fantastiske spillet!
beste skytespillet for meg, men våpen er for dyre og matchmaking er ikke rettferdig. Jeg taper alltid fordi lagkameratene mine er nybegynnere og fiender og på et toppnivå enn deg, avinstallerer dette fordi spillbelønningene for meg er lave, ca. 20-70 BScoins per kamp og våpen koster 2k-5k og det er bare snakk
Jeg liker denne appen, men det er ingen tilbake-knapp for å gå tilbake, det er veldig irriterende at det ikke er noen fordi jeg må lukke appen og deretter gå tilbake til den, jeg er på Android, så fiks problemet og de andre spillene dine er bra.
bra spill. Men jeg HATER måten belønningssystemet fungerer på. Littly fikk jeg 53 mynter omtrent 60 exp etter å ha spilt i en TIME. som rly??? det er alt jeg får på en time?? jeg får drap og vinner noen ganger og det er det jeg får??!! plz fiks dette, det er veldig vanskelig og noen ganger får jeg INGENTING i det hele tatt, det stemmer. INGENTING PLZ Øk mengden av belønninger etter en kamp
Dette spillet er så bra, men hvordan kan vi få hud?
Dette er det beste spillet jeg noen gang har spilt, det er så utrolig grunnleggende, men så vanedannende, tilkoblingsproblemer hadde oppstått, men ble fikset. Grafikken krever ikke mye, men du bør legge til noen grafikkalternativer, så det kan bli mye mer realistisk, flott spill!
Jeg liker dette spillet veldig godt fordi hver gang jeg spiller rødt lys, grønt lys, var det så bra også at det er hull som du må hoppe over og fullføre linjen når det ikke er noen spillere igjen og det er bare deg du vant, men når det ikke er noen spillere og du er død, det betyr at det er uavgjort jeg håper du likte det fordi jeg liker det også uansett hva du vurderer det, fortell de andre hva du synes om det🚦🏁
Det er et bra spill, helt klart. Det føles som en minecraft-mod fra fremtiden, gode kontroller, grei grafikk. Det eneste problemet er innkjøpssystemet. Det er nesten som å betale for å vinne spillet. Som kom igjen mann, gi oss AK-47 som en startpakke eller bare for 700 kreditter. -_- også de andre våpnene også, få alle spillerne til å ha like våpen! la dem kjøpe ugh, betale for å vinne spill er bare så vondt. Vel, det er ikke slik at jeg tvinger deg, men jeg håper du vil fikse kjøpssystemet ditt i fremtiden.
Spillet er ganske bra, men jeg møtte et dårlig følsomhetsproblem hvert sekund når jeg spilte det. Jeg tilpasser til og med innstillingene mine, men ingenting fungerer, forvent at følsomheten er for mye. Håper det fikser seg i fremtidige oppdateringer (android 11) Takk
Kultsøl
Det er bra, men det er også dårlig fordi du ikke kan få penger lett det er vanskelig å få penger, vær så snill å fikse dette spillet ditt er ikke bra hvis du fortsetter med det 😠😠😠
Dette spillet er også morsomt, grunnen til at jeg gir 3 stjerner fordi, mange proffer som er irriterende, når jeg spiller i zombiemodus, noen er faktisk en proff som er vanskelig å få ham, fyren liker spam alle-knappen på skjermen hans for å komme seg unna, så dette spillet er morsomt for meg en liten stund, men jeg nyter fortsatt spillet til nå, og proffen fortsetter å gjøre det slik, og jeg kan ikke vente på 7.0.0-oppdateringen, vær så snill å oppdater det raskere, og håper du får det, takk
HMM hei utviklere. Spillet er normalt, faktisk er det litt mer enn normalt vil jeg si. Selv om det har noen feil som lydkrasj (noen ganger når for mange avfyrte våpen) og tvangsavslutning. Håper det kan fikses så fort som mulig☺️. Å ja, og en ting til, legg inn kontrollmodifikasjoner 🙂
Dette spillet er så kult, men jeg gir det 3 stjerner fordi spillet begynner å gjøre meg så sint. Når jeg dreper noen må han drepe meg eller koble fra. Det andre problemet er hvorfor jeg uten grunn sparket når jeg spiller et hvilket som helst spill, vær så snill å fikse dette problemet
Block Strike แอ็กชัน zyh
Jeg fant ut at butikken er fjernet. Jeg var virkelig sint fordi jeg brukte time på å male penger. Våpenet er også dyrt Jeg har nettopp kjøpt tec-9 og alt er vanskelig å få penger borte. Jeg ber deg om å fikse dette problemet
Kommandoene er et helvete, det er umulig å spille dette spillet, knappene kan ikke engang være størrelser, hopping deaktiverer umiddelbart følsomheten slik at du ikke kan se deg rundt og hoppe samtidig
Jeg kan ikke logge tilbake på hovedkontoen min det er veldig irriterende fordi jeg brukte mye tid på den kontoen og nå kan jeg ikke logge på igjen, men resten er spillet veldig bra, men det er også veldig vanskelig å komme opp i nivå, håper du kan fikse dette
Jeg må si at dette spillet er bra, men få problemer, mesteparten av tiden når jeg spiller awp-modus blir jeg alltid sparket uten grunn, og noen sparker meg bare ut av spillet når jeg blir med
Hei Jeg er bare her for å si at jeg har et problem årsak når jeg åpner Block Strike Når den startet, vil Block Strike har blitt stoppet vises på skjermen min😠😠😠😠.
Perfekt spill, her er noen av mine erfaringer med det. For det første, noen ganger for å måtte vente litt før jeg spiller på visse servere, byttet jeg bare til en mer befolket server. For det andre, noen ganger krasjer det når jeg åpner det, men bortsett fra det er det greit. Ville ha vært 4 stjerner hvis spillet ikke var så bra. Vil absolutt anbefale hvis du vil ha et skytespill som csgo og sånt, og ikke som "Battle Royale"-spillene.
Det er et fint spill å spille spesielt med venner jeg liker det godt.Det ville vært kjempebra om det var en annen mod som kamplojal fordi det er litt kjedelig å spille de samme modusene hele tiden. Meg og andre spillere vil ha en eller to moduser som Battle Royale eller noe med biler
Det er et flott spill..Men jeg gir det bare en 4-er fordi jeg er bottype-spilleren for å få treningen min ferdig..Skytebanen avskjærer det ikke for meg, men det ville vært kult om du la til roboter til spillet.
Flott, det er nesten bare laodingen jeg må installere det på nytt av og til, men for å være ærlig er det et flott spill og bare en liten feil gjør ingen skade. Men det ville vært flott om de kunne fikse det i fremtiden, men det er fortsatt en liten ting så jeg vet egentlig ikke hvis de ikke fikser det på en stund.
Block Strike Action cojh
Dette spillet pleide å være morsomt, men nå har det bare en haug med feil, mange annonser og nå er det ikke så morsomt for de nye tingene og jeg skulle ønske du endret noen ting tilbake til gamle ting, for nå er det faktisk gøy
spillet er et generelt bra spill for folk som liker minecraft og fps-spill. god grafikk, fine våpen, kule moduser og enda mer. det er til og med våpenlag kalt hemmelig som er kult. Hvis du ikke vil spille de originale kartene. gå til serverne, trykk på innstillingsknappen og lag de offisielle kartene til tilpassede kart! En veldig god funksjon. Åh og vennligst gjør spillmodusen "Hot knife" til sin egen modus i stedet for at den er i minispill, slik at modusen kan ha flere kart.
3 stjerner bare fordi jeg alltid blir koblet ut av spillet, og når jeg vil spille, kan jeg ikke det fortsetter å si kobler til server. Men spillingen er bra, grafikken er bra. Men det er fortsatt feil igjen, så vær så snill å fikse det.
Block Strike Hərəkət djsq
Rexet hvorfor endret du kartet kampstyrken den nye kampstyrken er superdårlig jeg vil ha den gamle, så rexet fjerner du det bevegelige objektet i Cord Map i Zombies overlevelse neste voicechat neste butikk hva mer vil du ha vi vil ha dem alle tilbake pls rexet Jeg elsker block strike fordi det er moro jeg vil bare ha dem alle tilbake, les dette. Jeg beklager hvis vurderingen min er lav, jeg vil bare ha dem tilbake, pls rexet Jeg spilte block strike 4 år og jeg elsket det og morsomt å spille
Dėlionė Strateginiai xpb
Block Strike የእንቅስቃሴ jlb
Uhufibrsgrffyf
🐄💩
Dette er et bra spill jeg liker det, og det er morsomt og kult. Men ... det er en feil som er super irriterende og laggy, og det er informasjonen om hvor mange dreper du har når du drar. det jeg mener er at når du har fullført spillet ditt, fullførte du det og du forlater serveren når en informasjon dukker opp som sier hvor mange penger og dreper du har og jeg var like ok kul og jeg klikker på <-knappen og så venter jeg og venter og ingenting laster fortsatt, enda verre når jeg blir med igjen, fikk jeg ikke pengene mine. Pls fiks denne feilen 6/10
(Anmeldelse laget: 28/10/2020 ⭐⭐⭐⭐⭐) De har forbedret seg ENORMT siden forrige anmeldelse. Fortsett med det gode arbeidet! Jeg anbefaler deg å spille dette spillet! (Oppdatert anmeldelse: 23/9/2021) Dette spillet var et fantastisk spill. Alt fra de mange forskjellige spillmodi og våpen. Men til stor skuffelse har dette spillet endret seg så mye. Og ikke på noen god måte. De fjernet Marketplace og ALLE vennene mine. Det er ikke flere servere, og deksler er veldig dyre nå. Trist å se det gå slik ut...
Jeg liker spillet, rettferdig grafikk og gameplay, men det er UMULIG å få sjeldne skinn uten å bruke pengene dine, det er litt frustrerende, vennligst lag en sak der du kan få sjeldne skinn ved å se en video
Elsker det -_-
Spillet er bra, jeg har spilt det siden det ble laget, men det er noen ting. Noen av spillene mine jeg spiller, er det hackere som jeg hater fordi det gjør det urettferdig. Den andre tingen er at det første våpenet som kommer opp kan jeg ikke trykke på, jeg vet ikke hvorfor, men det virker ikke. Den siste tingen er at når du gjorde oppdateringen før dette, ble hver spillers konto startet på nytt, så noen av altene mine ble tilbakestilt, men generelt sett er spillet bra.Oppdater så uh jeg vil virkelig gjerne se profilbilder igjen god funksjon