(Android/iOS) Is It Love? FallenRoad - story juksekoder for flere krystaller
Mar 16, 2022 16:30:42 GMT 8
Post by leasourasubtfar on Mar 16, 2022 16:30:42 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Is It Love? FallenRoad - story ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Is It Love? FallenRoad - story IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder for flere krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Is It Love? FallenRoad - story 2022 version ▞▞▞
Larva Heroes: Lavengers Aksiyon als
Jeg er egentlig ikke fornøyd med dette, uansett hvor mye jeg prøver å gi dette spillet en sjanse. Med den andre "Er det kjærlighet?" historier, det var faktisk innhold som gjorde det verdt det å bruke pengene dine. Dette sammen med de andre gjør at du velger visse alternativer eller gir deg ikke noe reelt valg. Så med dine kjøpte energier bombarderer de deg med ubrukelig dialog. Jeg er på kapittel 6 og det er fortsatt ingen reell identitet om hvem som er hvem. Bare mange ord.
jeg liker historie
Bare nei...
Is It Love? FallenRoad - story Simulazione dbv
elsker det
Teksten er så utrolig treg som om du har lesenivået til en 5.-klassing. Dialogen er grunnleggende som en videregående elev skrev den. Og historien er nettopp omdøpt til CWs overnaturlige med en kvinnelig hovedrolle. Det er patetisk.
jeg elsker det 😍😜
Hei forfatter, jeg elsker spillet, men det er et problem med minispillet jeg prøver å si er å fikse minispillet fordi hvis du spiller det du ikke kan spille igjen, vennligst fiks det så snart som mulig fordi hvis du ikke fikser det det vil du miste alt det er alt, vær så snill å fikse det!!!!!!
Ønsker mer energi per dag fordi, for noen med hukommelsesproblemer, er det vanskelig å huske detaljene i det som ble lest en forrige dag.
det er en god historie, men å vente til neste dag for å få nye poeng er irriterende😒
Jeg liker spillet, men hvorfor prøver jeg å tvinge et forhold til djevelen
Siden i går har det ikke fungert
du kan egentlig ikke spille dette spillet uten å kjøpe energi. grafikken er veldig bra, og hvis du ikke har noe imot å betale for å spille, vil jeg anbefale det. Jeg mislikte at du ikke engang kunne se hvordan energien blir brukt
Jeg hater hvordan når du spiller vet du at utviklerne bare vil melke deg for pengene dine. Ikke misforstå historien er flott, men husk at de gir deg 300 poeng om dagen og hvert KLIKK er 15 poeng brukt og vi snakker fra en setning til den neste, det er 30 poeng. Lytt til dine kommentarer og fiks systemet ditt fordi du har mistet EN annen bruker av appen din!
jeg elsker å velge dine egne veier, men ikke de du trenger å kjøpe energi for å fortsette å lese. Denne appen er en pengesynkronisering er alt den er.
Is It Love? FallenRoad - story სიმულაცია yszn
kjedelig ... noen ganger vil jeg bare gå inn i handlingen ... jeg bryr meg virkelig ikke om historien
Jeg elsker historien og karakterene.Jeg ville gitt dette 5 stjerner så snart de fikser problemet med den spesielle scenen i kapittel 4. Spillet mitt prøver stadig å laste opp en tom skjerm, og jeg kan ikke fullføre kapittelet. Vennligst fiks dette! Jeg vil fortsette å lese denne historien. Jeg avinstallerte og installerte dette spillet på nytt 5 ganger for å prøve å få det til å fungere.
Jeg elsker at du kan velge hva du skal gjøre.
fantastisk bilde
ærlig talt, det er interessant og morsomt å spille
jeg har virkelig likt denne historien.
Greit historie sakte spill, historien vil få deg til å ønske å lese mer, men akkurat når du kommer inn i det går du tom for energi og må enten vente til neste dag eller bruke penger. Energien de gir deg gir deg bare svært lite fremgang
meh. grådig av hvis du vil fullføre enda en vei dette århundret. som alle spillene deres. Jeg mistenker at de vil være utmerket for noen som har råd til å bruke latterlige mengder penger for å spille. men det er bare ikke nok energi hver dag til å komme noen vei eller opprettholde interessen. med mindre du vil betale ut nesen.
Jeg ga bare én stjerne fordi du brenner gjennom energien for fort, og deretter må du vente evig med å spille lenger. det bør ikke ta 10 energi hver gang du leser bare det som er på skjermen. Jeg avinstallerer
så langt er det bra jeg liker at jeg har krefter og at jeg er en dårlig rumpa som sparker demonrumpa
Jeg elsker dette spillet så langt.
Jeg skulle ønske jeg kunne anmelde denne dating-sim, men etter omtrent 10 minutter gikk jeg tom for energi og kunne ikke lenger komme videre med å betale faktiske penger. Kommer ikke til å skje. Devolpers burde skamme seg over at de trenger å låse en historie til spilleren betaler.
elsker spillet. jeg bare brenner gjennom energien.
Jeg liker Fallen Road. Det er en fin forfriskende forandring fra spillene der MC alltid er en idiot og må tåle overgrep fra en mann for å bli faktisk elsket. Jeg ble sjokkert da jeg oppdaget at folk skriver historier som ikke skader spillernes følelser sammenlignet med Is It Love. Imidlertid er Fallen Road faktisk unik. Innerst inne vet de fleste av oss hva som kommer til å skje, men det er fint å ha mer tørr humor enn en smertefull spilleopplevelse som Ryan. Jeg kan leve med det dårlige energisystemet med dette spillet.
bo
et veldig skummelt spill
Is It Love? FallenRoad - story სიმულაცია yszn
Is It Love? FallenRoad - story Simulátory ebh
Jeg kom så vidt forbi introen til kapittel 1 før spillet fortalte meg at jeg er tom for energi og at jeg må vente en dag før jeg spiller igjen. Det er latterlig, føl deg som en tween med rashioned skjermtid. Jeg er en voksen voksen. Og så sier du at jeg kan ha mer 'energi' hvis jeg punge ut med vanvittige mengder penger. Det er som R500 for en time mer spilletid?! Jeg kan ikke engang vinne utfordringer for mer energi. Bare ett "minispill" kan du også bare bruke en gang om dagen, noe som gir deg så lite at det ikke engang er verdt bryet.
EN NY HISTORIE OM HIMMEL VS HELVETE